wtorek, 1 stycznia 2013

Przywitanie

Uhm… tak.

Na początku każdego bloga trzeba się przedstawić :). Autor niniejszego bloga jest z zawodu i wykształcenia logistykiem. W skrócie biega po magazynie, czasem pojeździ wózkiem widłowym, użera się z innymi pracownikami, kurierami, dostawcami itp. Ale mniejsza o to.

Początkowo, wzorem hipermarket.blog planowałem tutaj umieszczać anegdoty z pracy, wylewać żale, jeździć po organizacji firmy. Zrezygnowałem.

Póki co planuje zamieszczać tu owoce mojego starego-nowego hobby mianowicie pisania. Nie ukrywam że moim celem/marzeniem/fantazją jest żeby coś z tego co tu zamieszczę ukazało się kiedyś drukiem dlatego mam do czytelników wielką prośbę.

Jeżeli rzuci wam się w oczy jakaś nieścisłość, błąd językowy, nielogiczność lub w ogóle cokolwiek to proszę dać mi znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz